Search This Blog

Sunday, May 18, 2008

Големина на букви во пост и коментар ... која е оптимална ... ??

Се фатив самиот дека кога читам - често ги зголемувам буквите на мојот блог со “контрол ++“ ... особено во коментарите ...

Денеска ги зголемив буквите и пикселажата на буквите и во постовите и во коментарите ... оние кои ме читаат ги молам да ми кажат дали се сега добри ... дали уште да ги зголемам буквите или да ги намалам за малку ... ?? секоја кометар со добронамерна помош ке ми биде од корист ...

Тука можеме да муабетиме кои се оптималните големини на буквите во постовите и кометарите ... и која пикселажа е најдобра ...

Утрово пробував со разни големини ... мене сега на моето око сегашната големина на буквите и пикселажата ми одговара ... можеби во кометарите ке треба да ја намелам малку пикселажата да не се толку црни ...

No comments:

Blog Archive

Site Meter