Search This Blog

Tuesday, February 17, 2009

Петиција - Не сум машина за репродукција и чуварка на нацијата ...

http://femgerila.crnaovca.mk/wp-content/uploads/2009/02/peticija-ne-nasednuvam1.jpg
Клик на сликата за да ја прочитате ...
Преземено од femgerila ...
читај повеќе »

Стоп булшитинг и потпиши се!

  • 17-20. 02. 2009 од 11.00 до 17.00 часот: ...
    - Плоштад Македонија
    - Влезот на ГТЦ (од страната на плоштадот)
    - Улица Македонија
  • 17-18. 02. 2009 од 12.00 до 15.00 часот ...
    - Градежен факултет
    - Комплекс факултети ( Правен, Економски, Филолошки/ Филозофски)
    - Медицински факултет
Ја имате и мојата подршка и потпис ...

2 comments:

Anonymous said...

Ova blage veze nema so realnosta,ali idemo dalje..... i decki peticijata trebase da se imenuva drugacije.....nekako glupavo i retrogradno mi zvuci.Samo za sporedba vo minatoto koga imase ogromna siromastija i vojni,te Balkanski,te svetski,pa i pred toa familiite bea mnogubrojni barem so 4-5-6 pa i poveke deca......taka da peticijata e navistina t a p a.

Anonymous said...

БРАВО за организаторите на кампањата за правото на избор на абортусот. Петицијата ја потпишав и ја подржувам оваа акција против носење на ретроградни законски решенија за забрана на абортусот.

Blog Archive

Site Meter