Search This Blog

Thursday, April 03, 2008

Грција ја изгуби битката за нашето име ...

Грција ја изгуби битката за нашето име ... колку и да Ви изгледа тоа апсурдно - ако малку пробате да гледате што значи вртењето на грб на САД политикаата ... ке се согласите со мене дека Грција е губитник .. Најпрво ја прекрши спогодбата (меѓународен договор за кој е гарант ОН ...) која со ова треба да се смета за неажечка ... само треба да се најде убав правен пат како да се изведе сето ова пред ОН ... дали ке следи тужба во Хаг или процес во Советот за безбедност ... или некоја друга “парада ...“

Особено е важно што се слуша дека САД ке направи специјален воен договор со Македонија - со кој ке ја гарантира безбедноста на Македонија ... Ваков договор за мене е поголем гарант за меѓународната безбедност ... па ако сакате и за внатрешната безбедност ...

Грција долги години ке ја плаќа штетноста на оваа своја одлука, и меѓународниот срам кој му го нанесе на Буш и САД политиката ... Така да сево ова не мора да значи трагедија за Македонија ... напротив ...

Синоќа кога ги слушав вестите од час во час бев депримирани и неможев да верувам ... откога преспав, сметам дека Грција ни прави услуга ... истовремено губејки ја битката ...

Улогата на добри и лоши момчиња помина на наша страна ... а на штета на Грција ...

3 comments:

Unknown said...

Интересен обид поразот да се претвори во победа.
Јас би сугерирал поинаков пристап.
Грција победи, но тоа ќе и биде победа со горчлив вкус.

Anonymous said...

a be lugje jas vikam ovie od evropa nikogas nema da im e gajle za nas, kje siostaneme da kineme zivci so stokite okolu nas nego aj dnamesto aplikazija za EU za SAD da si pravima a, em kje si se vikame makedonija ko kalifornia kako teksas em kje si vlezeme vo nato , so vikate makedonci

Anonymous said...

kazano vo fudbaski termin vlegovme vo natprevarot so hendikep 0:1 a popobedivme so 1:0

Blog Archive

Site Meter