Search This Blog

Wednesday, January 14, 2009

Како изгледа оправдувањето на пратеникот Хисен Џемаили ... Независното судство падна на испитот на политичкиот притисок ...

Како би можеле да изгледаат писмата што Хисни Ѓемаили три месеци ги испраќал на Претседателот на Парламентот Трајко вељановски ни открива Утрински - Правната држава во нокаут ... новиот Агим Красниќи.

читај повеќе »

  • „Претседателе, јас не можам да дојдам денеска на седница, бидејќи ме гони полицијата за воено злосторство“.
  • Или: „Претседателе, има многу полиција во парламентот, ќе ме фатат и ќе ме однесат во судот каде што се води процес против мене за воено злосторство“.
  • ... во нашата земја полна со патриоти. Осомничените од „Змиско око“ окапаа во притвор за наводно крадење на патарините, додека, пак, на друга страна за злосторства од најтежок вид притворот може и да се укине.
  • Најновиот развој на настаните поврзани со пратеникот Хисен Џемаили е кулминација на политичкото влијание врз судството.
  • Хисен Џемаили е единствениот осомничен во бегство кому му е укинат притворот и е прифатена кауција за дело кое ја носи најтешката можна квалификација - воено злосторство или малтретирање цивили во време на воен конфликт.

No comments:

Blog Archive

Site Meter