Search This Blog

Friday, March 20, 2009

Сарајево ... Sarajevo ... кратка фото сторија ...

http://i288.photobucket.com/albums/ll164/volanskopje/-1Large-7.jpg?t=1237558315
Кликни на сликата или на линков - за да одгрледате прекрасно слајд шоу од денешно Сарајево ... Sarajevo ...
Слајд шоуто ми е пратено од госпоѓата која ме замоли да и пратам линкови за Преспанско езеро ... Имено замолив да ми каже како се живее моментално во Сарајево а тоа да биде пренесено преку некоја фото сторија ...
Уживајте во фотките, оние кои се постари ке се присетат на Сарајево кое по малку подсеќа на спојот на цивилизациите кој го имаме и ние тука во Скопје ... На ориентот и на блискиот запад ... Ми недостасува прошетка по башчаршија ... специјалитет од скара и одличните благи ... но највеќе ми недостасува големиот дух на сарајлии кои се ненадминати во добрата забава и шала на своја сметка ...
Ни на сон не можев да предпоставам дека некој ке им ја наруши рамнотежата на нивниот дух ... дека некој така моќно ке го “запали“ Сараево ... Од фотите гледам дека полека Сарајево заличува на она старото ...

No comments:

Blog Archive

Site Meter