Search This Blog

Sunday, March 01, 2009

Героски - си отвори блог и на blog.com.mk ...

http://geroski.blog.com.mk/system/files?file=pictures/picture-41686.jpg

Откако Геро на еден пост кај Оксиморон (Евро Македонизам) - имаше проблем да пушти коментар ... го советував да си отвори блог и тука на blog.com.mk ... Тој тогаш рече дека него му е доволен и тој блог што го има ... но ете се премислил и решил и тука да си отвори блог ...

читај повеќе »

Геро добродојде во џунглава на blog.com.mk ... на крај и самиот ке се откажеш од премногу бришење, бидејки коментарот секојпат повеќе зборува за тој што го пратил коментарот ... Гледам веќе дека ти е приреден “одбор за дочек“ ... не верувам дека те нервираат луѓево - знам дека ке издржиш ...

Би сакал уште неколку новинари како тебе да отворат свои блогови ... сношти на трибината - имаше неколку новинари кои на трибината дадоа конструктивни предлози ... би било убаво и тие да го следат твојот пример и да си отворат блогови ...

Имено на крај на трибината ми пријде една новинарка - која се изјасни дека ме чита ... но ми се пожали дека неможе да коментира ... неможе да ја прескочи машината која и вели дека не е човек ... ја посоветував да си отвори блог - само ради можноста лесно да коментира ... рече дека ке ме послуша ... дури мислам дека по одредено време нема да одолее да пишува и постови ...

Во светот најдобрите и најпосетуваните блогови се блоговите на добрите новинари и политичари ... стави сајтметар тука, те уверувам дека ке бидеш за кратко блогер со највисока посетеност и читаност ...

Пишувањето е занање/занает кој вие новинарите го имате научено и секако не Ви е тешко за неколку минути да пишете пост, да искажете став и со тоа да делувате на општото мислење за одредени прашања ... тука всушност делувате како граѓани ... тука дефинитивно немате уредници/газди кои ке ви кажуваат што можете а што не можете да пишувате ... тука ја одсликувате вашата душа ...

Поздрав и скрши тастатура

4 comments:

Anonymous said...

Ама тука сме ние ќитателите за да ви кажеме кога претерувате :).

Anonymous said...

Ovoj Geroski decki i deset bloga da otvori ne e vreden da se cita(procitan e oddamna)......promasen covek....

Anonymous said...

До ВОЛАН,

Редно е да се ИЗВИНИТЕ и да информирате не само преку еден пост, туку повеќе пати дека ‘блогот на Героски‘ е класична кражба на неговиот идентитет.
http://geroski.mk/nekoj-kreten-krade-od-mojot-blog/
Доколку тоа не го сторите, значи и вие лично сте учесник во оваа гнасна манипулација со читателите на блогерајот.

Anonymous said...

Волан, дај не лупај, та молам. Од авион се гледа дека некој кретен го краде мојот блог и отвора блог под моето име за да ме денуцира. Немам никаква врска со овој блог ниту со blog.com.mk. Те молам, биди коректен и веднаш направи нов пост, со корекција. Вака се придружуваш кон кретените кои ја смислиле оваа манипулација. Поздрав, Бранко Героски

Blog Archive

Site Meter