Search This Blog

Tuesday, January 29, 2008

ВРАБОТУВАЊЕ - Бродови, Платформи, Странски војски ... Хотелиерство ... (втор дел)

Сликата “http://www.e-work.com.mk/images/alaska%20(136)_jpg.jpg” не може да се прикаже бидејќи содржи грешки.

http://www.dt.ua/img/st_img/2006/615/foto-54580-13437.jpg

Неколку пати во рок од неколку последни месеци ми се обраќаат со приватни мејлови млади македонски деца - кои молат да им дадам меил или совет како да се вработат во некој од егзотичните бродови, платформи или странски војски ...

Ова веројатно се должи на неколкуте мои написи на оваа тема и гоогле на пребарување ги исфрла високо моите постови:

- ВРАБОТУВАЊЕ - Бродови, Платформи, Странски војски ... Хотелиерство ...
- РАБОТА – Македонски синдром ...
- Вработување ...
- Работа за млади и здрави ...
- ЗА ГРСТ ДОЛАРИ ... Браун и Рут ...

Целта на моите написи за ваквите вработувбања не беше - да ги препорачам ваквите вработувања ... секој сам треба да си направи одлука за така важно прашање во животот ... Ме молат да дадам телефон до некоја од агенциите или барем меил ... Заради многуте лоши искуства со некои Агенции кои прават измами во ваквите вработувања - и да знам не би давал такви контакт информации ...

Повторно јавно ја молам Агенцијата за вработување, која ја имаме како држава - да направи оддел за вработување во страство ... да им дава совети и препораки на ваквите заинтересирани ... секако тука треба да си најдат свое место и приватните агенции за вработување ...

No comments:

Blog Archive

Site Meter