Search This Blog

Monday, October 29, 2007

Ме радува ...

Ме радува кога ке слушнам добра вест ... кога ке прочитам добар промотивен напис ... ме радува кога ке слушам добра музика ... гледам добар филм ... кога здравјето на мојата фамилија е добро ... кога ке видам насмејани и среќни лица по улиците ... Ме радува кога на комшијата ке му тргне ... особено на комшиката ... ме радуваат разиграни дечиња пред зграда ... Ме радува кога ке сретнам убава стокмена жена - онака со енеригија и среќа на лицето ... Ме радува туѓата среќа ... некако и самиот се осеќам среќен тогаш ...

Денеска некако денот убаво ми тргна ... има такви денови ... иако денот беше тмурен од метеролошка гледна точка ... но денот ми одеше убаво ... има денови кога се лесно ти оди од рака ... иако се повеќе оние лошите ... кога и покрај трудот ништо не ти оди од рака ...

Како капак на убавиот ден добив еден итересен меил од Грк со кого не се познавам ... Тој читајки го мојот блог (веројатно до написот дошол преку некој пребарувач ...) иако незнае баш добро Македоски дошол до напис кој пред некое време (два дна) го пишав за Ски центарот Кожуф ...Скијачкиот центар - Кожуф ... Ski centar Kozuf ... Го споделувам меилот со сите вас ...

Hello,
I am administrator of www.skifun.gr and I am highly interested in this report http://volanskopje.blogspot.com/2007/10/ski-centar-kozuf.html
Is there any translated version of this article in English ? (I can read Bulgarian cause I have studied in Sofia but I can not understand all the worlds and I would like to do a professional translation).
I am also interested if there are any new photos of resort construction and any kind of information.
I want to write an article of Kozuf ski center and I am searching for material and pictures. Any help could be highly appreciated.
Zivi zdtravi !
Thanks a lot.
Antony Hapsas.
Се разбира веднаш со меил се јавив на луѓето кои се грижат околу Ски центарот Кожуф ... а одговорив и на Гркот ...
Hello,

You suprised me alot with your email.
I didn't expect for someone who doesn't know macedonian to read it. However at this link
http://www.skikozuf.com.mk/eng/frameset.htm
you'll find an english version of the site of the ski center Kozuf. I've sent your email to the authorities of the site and asked them to contact you with detailed info.

your's
Aleksandar D.
volan
Зошто ова Ви го пренесума и на Вас ... Ме радува што постот постигна цел да промовирта една туристичка атракција во Македонија ... Тоа зборува дека блогот има се поголема тежина дури и кога не се пишува на Македноски ...

No comments:

Blog Archive

Site Meter