Search This Blog

Friday, June 04, 2010

И Канал 5 ми украде фотографија

http://www.kanal5.com.mk/pictures/upload/vesti/WESTIII/stara_carsija_230_180.jpg
Во денешниот запис на електронската стрна на Канал 5  Старата скопска чаршија ќе „гори“ од културни настани здипли моја фотографија. Оваа фотографија ја имам подигнато на еден од моите блогови каде ја промовирам старата скопска чарпија, поточно во постот Стара скопска чаршија … Old Bazaar/Carsija – Skopje … фото сторија., слика 3.           Повеќе ».....

http://i698.photobucket.com/albums/vv348/volan-sko/7-3Small.jpg?t=1246571305
Меинстрим медиумите масовно почнаа да крадат од мојата колекција на фотографии која ја имам објавно на интернет. Се разбира никаде не сум дал право никој да реобјавува мои фотографии.
  1. Првпат ми украдоа фотка за нивниот напис “Странците не можат да стигнат до Музејот Македонија ни со сателитско наведување“. број 21693 | четврток 21.5.2009. Кражбата ја приметив и реагирав со соодветен напис на мојот блог “Нова Македонија “позајмува“ мои фотографии …“ … мај 22, 2009
  2. Вторпат ми украдоа фотка за нивниот напис “Скопската бонсаи-градина идеално место за медитација“. број 21694 | петок 22.5.2009. Кражбата ја приметив и реагирав со соодветен напис на мојот блог “Нова Македонија “позајмува“ мои фотографии …“ … мај 22, 2009
  3. Третпат ми крадат фотка за нивниот напис од денеска “Археолозите работат на црно“ број 21993 | петок 28.5.2010
На истава тема пишуваа и:

No comments:

Blog Archive

Site Meter