Search This Blog

Friday, April 03, 2009

Телевизиските монолози на Груевски ... Мене би ми било срам да се поздравувам пред камерите со луѓе кои ми ги носат со автобуси

Уште пред да дојде на власт Груевски во Македонија воведе нов тип на “демократска расправа“ ... Го одбра:

Повеќе »

  • Телевизискиот монолог, наместо дијалог и дебата ... во последните три години Груевски нема ни еден телевизиски дуел со ниеден политички противник ...
  • Бира кај кој новинар ке се појави на монолог ... Омилени му се Јанко, Томиќ (додуша него почна да го избегнува ...) и Миленко ... Се појавил и кај други новинари но на прсти се бројат ... Имал дури две соочувања со повеќа новинари ...
  • Што е проблемот со Груевски - се плаши да дебатира со политичкиот противник ??, зошто ги бира новинарите по негов вкус ... сака ли да одговара само на пожелни и припремени прашања ??

За вечерава кога е нормално да се очекува дека треба да има завршна дебата меѓу двата главни претенденти за Претседател на РМ, Груевски одбира да гостува кај бурекчијата и така го торпедира очекуваниот ТВ дуел на претендентите за Претседател на РМ ... тоа за мене е пораз на демократијата и демократската расправа ... бирање на монолози наместо дијалози ... ВмроДпмне сака да плива на политичкиот популизам и поуларност на Груевски .... Во избори во кои треба да доминира индивидуализмот и соочувањето на директните претенденти - ВмроДпмне пласира разговори со народот преку „автобус демократија“ ...

Мене би ми било срам да се поздравувам пред камерите со луѓе кои ми ги носат со автобуси ... но на некои очито тоа не им смеќава ... тие се заслепени од желбата да бидат запишани во историјата ...

2 comments:

Anonymous said...

Pa dobro bre covece so kogo treba da izleze Gruevski na TV duel....i posoci batka primer so koj politicki protivnik treba da debatira,bitkata e za pretsedatel e ne za premier,neli?Pa valjda ne ocekuvas da izleze nasproti Frckovski,pa tie se batka dva razlicni sveta so stotici svetlosni godini razdaleceni....i toa vo sekoj pogled,vo site negovi intervjua se dopreni site ama bas site zeski temi do edna...i pokraj toa sto go znaes toa,pisuvanjeto ti e tendenciozno so namera demek eve go Grujo bega od oponentite(koi oponenti bre druze toa e sve bagra koja ke ja prodade drzavata za bez pari) ikako pi.ka se krie, neli...he,he,he sega me iznasmea.A Gruevski ke si raboti kako sto saka i kako sto mu odgovara,za djabe ne e kormilarot na brodot ...... normalno e za opozicijata da ne i odgovara,vprocem na kogo go zabole za opozicijata,koja i taka e za nikade.

Gorco said...

Грујо на страна, какви политички дебати имаме на нашите зиљон телевизии во последните 8 години? Освен Чуму(кој го скинаа, демек немал гледаност), тишина, све монолог до монолог, и по некоја рецитација и прес конференција!

Никој несака дуел оти секој од нашите политичари има валкан веш позади себе и се повеќе неисполнети ветувања, плус пластелински новинари...

Blog Archive

Site Meter