Search This Blog

Monday, September 28, 2009

За енциклопедијата ... времето на печатени енциклопедии заврши ...

 
Несакав да пишувам пост за непрочитана книга, која веројатно никојпат нема ни да ја прочитам ... не за друго, зарем не им е јасно на сите дека времето на печатени енциклопедии зарши. На кого му служи таа (енциклопедијата) осем на групата Академици и други научни работници (250) кои добро ке се нафатираат од неа, некои повеќе некои помалку ...        Повеќе ».....
- Се` она што е содржано во енциклопедијата веќе е напишано, прочитано и прочешлано низ светската енциклопедија ИНТЕРНЕТ ...
- Ми смеќава дека политиката се вмешува во енциклопедијата ... ми смеќава што се` мора да биде РАМКОВНО ... фала му на господа што има луѓе на кои им смеќава мислата да биде РАМКОВНА ... Не благодарам, никојпат нема да го заробите мојот ум во некаква енциклопедијска рамка ... Моите ставови по темите кои ги опишувате во Вашите енциклопедии ги одредувам читајки десетици релевантни текстови од разни извори - така ја одредувам мојата вистина за одредена појава, настан или личност ...
- Не благодарам од енциклопедии кои ке служат само за да красат одредени полици по пример на книгите на метро ...

Кренете ја енциклопедијата на интернет за да ја прочитаме и да се изјасниме по неа - итака парите за хонорарите Ви се веќе иплатени од државни фондови ...

2 comments:

Anonymous said...

Potpolno se soglasuvam so pogore spomnatoto. Enciklopedija - a be aj ..toa e veke minato vreme. Enciklopedii postoeja pred erata na internetot.

Sega internetot e enciklopedija...

samo me cudi kako moze da e tolku sipolitizirano vo nasava drzavicka. So edna enciklopedija, uspeevme da srusime tolku mnogu mostovi...kakov haos!

Anonymous said...

Batka si ja utnal rabotava,za koi tolku mnogu mostovi pisuvas,pa ovie zelkive od DUI uste utre ka ja otcepat nivna Ilirida od Makedonija da ne se marioneti na stranskite sluzbi pa zatoa se taka "fleksibilni" i "kooperativni" so Grujo,inaku site tie duvaat vo ista tikva ...... a ti Volanco ne se izjasni dali si za promena na takanarecenite problematicni pisanija na MANU i ostala "bagra" .... a pojavata na enciklopedijava e tempirana ama bas vo "pravo" vreme za nekoj ....posto nisto ama bas nisto na svetot ne se slucuva tuku taka,slucajno.

Blog Archive

Site Meter