Search This Blog

Friday, October 13, 2006

ДЕТСКА ИГРА - опасна


Се започна како еден вид блогерско истражување ...

Пратејки ги блоговите приметив дека има ново можеби епохално откритеие на полето на археологијата:
12 Октомври, 2006 - 18:06 - BREAKING NEWS

Во слично време и MACEDONIAN CIVILIZATION - пиша пост
12 Октомври, 2006 - 17:37 Македонски археолози.. - но без слики. Сеуште се чекаа вестите на канал 5.

Бидејки имам можност направив неколку слики десетина од артефактите додека одеа на вести и снимка од истиот настан....

Бидејки на Arwena струка и е археологија и препратив неколку слики која таа ги едитираше во репринт пост ... Ексклузивни слики од случајот со штитовите
со трите слики кои и ги пратив ...

Во исто време истите три слики се појавија и на постот кај MACEDONIAN CIVILIZATION
Македонски археолози..

Всушност се работи за една иста слика но другите две кај Македонски археолози.. се идентични со сликите што ги има кај мене на компјутер

Покасно MACEDONIAN CIVILIZATION на постот Архео блог..внимавај.. избаци уште две слики кои се кај мене на компјутер идентични ....

Во меѓувреме anaveno и Arwena разменија меѓу себе неколку коментари кои меѓу себе си ги бришеа .... а јас сватив дека anaveno т.е. MACEDONIAN CIVILIZATION - неовластено упаднал кај мене во компјутер со тројанец најверојатно пуштен преку приватна порака од блогерај .....

И двајцата со приватни пораки го известивме блогмастерот на Он.нет блогерајот ...Блогмастер ... Но од таму нема реакција до сега ... Не упатуваат на полиција ...

Јас баш и не сум сигурен дека ова е рбота за полиција и затоа прво го молев anaveno да се извини за да не ја тераме работата на големо .. бидејки неовластено влегување во туѓ компјутер е казниво дело ... Види коментари во Архео блог..внимавај..

Бидејки anaveno ги затвори сите постови за коментари решив да пишам пост и да ја известам МБЗ - и да побарам совет од вас ... А преку јавното мнение да замолам повеќе да нема вакви детски работи ....

Инаку Arwena направи уште еден репринт на својот пост ... Ексклузивни слики од случајот со штитовите - репринт каде се поведе дискусија на темата ... и каде со неколку коментри допринесов за расветлувње на темата ....

2 comments:

GoodBytes said...

Единствен правилен начин да се расчисти оваа работа, под услов да си сигурен дека ова е вистина, е да се оди преку полиција. Блогмастер е во право.

Anonymous said...

јас стојам зад зборовите на Волан дека е ова така, а тоа можеа да го воочат многу луѓе.

Мислам тоа со скрин шотови, ти реков ми рече, на некој друг. Сликите се апсолутно исти и ова е момент кога блогерската заедница треба да реагира.

Blog Archive

Site Meter