Search This Blog

Saturday, November 18, 2006

ЈАПОНСКО vs МАКЕДОНСКО ЈАБОЛКО

Во една прилика пред 18 години во мојата посета на Канада - Торонто .... братучетми кој е таму познат забар за да ме угости мене и сестрами пошол на пазар и купил секаков вид на зарзават и овошје .... Меѓу другите тогаш првпат пробав “суит пататос“ и “Јапонско јаболко“.

Пробувајки го Јапонското јаболко кое не беше онака изгниено - кога е најдобро - туку сеуште беше свежо во устата ми правеше горчина и онака ми ја собираше устата ... искоментирав “.... е Бате па овај Јапонска јабука може ципеле да чисти на нашу Јабуку ...“ (кумановски) ...

Сите прснаа во смеење и Бате до крајот на посетата не купи Јапонски јаболка :) ... Но ми остана секојпат во сеќавање оваа случка кога ке се спомне Јапонска јаболка ...

Инаку Јапонското јаболко успева и во нашите краишта - во Гевгелиско и Валандовско .... и еве вест има добар напис Јапонското јаболко се спрема за Европа
Стандарднен „Јонатан“Јаболка „Јонаголд“
Apple orchardAdam and EveA classic depiction of the biblical tale showcasing the apple as a symbol of sin.Albrecht Dürer, 1507; Oil on panel; 209 x 81 cm (per panel); Museo Nacional del Prado, Madrid.[1].

No comments:

Blog Archive

Site Meter