Search This Blog

Sunday, July 30, 2006

Техничка подршка - Кадис

Денеска имав прекин на интернетот повеќе од сат време. Ништо чудно. Се дешава кај сите па и кај Кадис. Почекав повеќе од половина час - викам ај ке ја средат работата. Тогаш ми текна дека денска е недела и дека може ако нема никој во техничка подршка - да скиснам кликајки со пробување дали “дошол“ интернетот - се јавив во техничката подршка. Разговорот течеше вака некако:

-Добар ден, дали е тоа техничка подршка на Кадис ?
-Да. (глас на млада и неситурна особа)

-Немаме интернет во Ново Лисиче, повеќе од половина час. Што е работата?
-Незнам.

-Како бе незнаеш нели си ти техничка подршка?
-Да, ама јас сум нов тука и незнам зошто нема интернет.

-Ми зовре наеднаш во главата -Го подигнав малки гласот - Како бе незнаш - за кој к*р си техничка подршка?
-Ама господине - не се лутете. Јас навистина незнам зошто немате интернет...

Сватив брзо дека ми е џабе да се нервирам и затворив телефон - пред да ми се дигне притисок... Во себе си се тешам - Работата е за смеење и плачење...

2 comments:

GoodBytes said...

Ти си се јавил кај техничарот, кој истовремено е и телефонист, чувар и чистач. :-)

Не е за секого да води бизнис, тоа е.

Photo Volan said...

Сеуште ми се дига косата и адреналинот - кога ке се сетам на случката. Јас разбирам човекот да почнеше да ме лаже - во стил незнам, сега ке видам, пративме екипа, работиме на проблемот или некоја друга слична лага - но вака директно да ми вика незнам - а е техничка подршка ме здиве во моментот...

Blog Archive

Site Meter