Search This Blog

Monday, March 23, 2020

Галактички сон во утрото кога снегот забелеа во Скопје.

Галактички сон во утрото кога снегот забелеа во Скопје.
Познат сум по креативни сонови кои ако ги запишам веднаш кога ке станам се цела една приказна.
Животот на нашата планета земја стана толку неподнослив бидејки со него владее група на луѓе кои го претворија животот во невозможна мисија.
Некои луѓе ме земаат и мене и заедно одиме во нова планета која е скоро сосема иста на нашата и на која има гостопримливи тамошни жители кои не прифатија нас новодојденците таму. Еден од нив кој е со надприродни својства ги воедначи и нивните постоечки жители и нас новодојденците во истородни луѓе по нашиот терк. Во такви услови ние сосема добро комуницираме заеднички во новата планета. Управувачкиот совет на новата заедница има јавен собир на сите највлијателкни луѓе од новата планета и на нас новодојдените. Незнам заради што и јас се наоѓам во тој собир каде сите имаат исто право на глас и право на одлука во една невидена рамноправност. Се договараме како ке живееме тука во новата потполна рамноправност. Ме зачуди дека некаде има таков систем на вредности во едно општество но истовремено и ме зарадува што имам можност да живеам во него.
Утринскиот аларм зазвони и јас се разбудив во нашата реалност.

No comments:

Blog Archive

Site Meter