Search This Blog

Tuesday, December 29, 2020

Отиде во историја и машината за производство на гумени производи - Преса која тежеше преку 400 килограми и стоеше во подрумот 25 години ...

Последната година на владеењето на Анте Марковиќ почнаа да се распаѓаат големите системи во ЈУ кои вработуваа огромен број на вработени. Осеќајки го тој талас искочив од работа од една таква голема компанија и оформив своја фирма. Идејата беше тоа да биде застапништво на странски фирми бидејки имав такви искуства. Но тоа не се оствари - сите странски фирми бараа мој капитал (кој го немав) за да бидат партнери со мене. Фирмата случајно почна со трговија на резервни делови увезени од Застава и нивни кооперанти. Почна фуриозно. Сето тоа убаво траеше до распадот на Ју. Тогаш почнаа да се отвараат нови граници и не беше во можност да се врши набавка на роба од новоформираните Ју републики. Во тоа време пробувајки да направам нова трансформација заглавив во кредити кај банкари кои даваа пари на месечна камата. Бидејки бизнисот потклекнување решив да соберам сили и да ги вратам парите на приватниците од кои имав земено пари на камата. Морав да ја продавам залихата дури и на фирми кои беа слаби платиши. Така заглавив кај некилку фирми од МК, кои неможеа или не сакаа да ми ја платат робата која им ја имав испорачано. Кај една фирма имав многу големо побарување и за да извадам од калта прифатив да заемам од кај нив било што за да го намирам долгот. Така заглавив со две машини за производство на гумени производи. Тие машини никојпат не проработеа иако мене финансиски ме исцрпеа. 

Решив деновиве да се ослободам од нив. Едната ми стоеше во подрумот кој почнав да го расчистувам. Бидејки беше многу тешка машината одлучив ка ја расклопам и да ја дадам на стро купујем. Вчера некако со мака сето тоа излезе од мојот подрум и отиде кај старо купујем. Мене ми падна голем терет со тоа што така ми се отвори простор за нова активност во подрумот.

1 comment:

SUSAN BENSON said...

Здраво даме и господо, Да ли вам је потребан зајам?
Ја сам Сузан Бенсон. Ја сам зајмодавац и такође финансијски консултант.

Ако вам је потребна поуздана и поуздана компанија да бисте добили зајам за финансирање вашег пројекта, пословања, зајам за куповину куће или аутомобила итд, не тражите даље од Сунсхине Финанциал Гроуп Инц. Нудимо све врсте кредитних услуга , обезбеђени и необезбеђени зајам, дугорочни и краткорочни зајам и још много тога уз субвенционисану каматну стопу од 3% годишње. За више информација, пишите нам путем е-поште: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) или ми пошаљите поруку директно на ВхатсАпп путем: +447360502110 и примите одговор у трену

Ми смо компанија која пружа свеобухватне финансијске услуге и посвећени смо да вам помогнемо да испуните све ваше аспирације. Специјализовани смо за пружање структурираних финансијских решења појединцима и компанијама на најефикаснији и најбржи начин.

Признајем чињеницу да је добијање легитимног зајма одувек представљало велики проблем За појединце који имају финансијски проблем и треба им решење, многим људима је тако тешко да добију власнички зајам од својих локалних банака или других финансијских институција због висока каматна стопа, недовољан колатерал, однос дуга и прихода, низак кредитни резултат или било који други разлози

Нема више времена чекања или стресних посета банци. Наша услуга је доступна 24/7 - можете добити кредит и завршити своје трансакције кад год и где год вам затреба

Пружамо услуге кредитирања светске класе 24 сата. За упите/питања? - Пошаљи е-пошту за | sunshinefinancialgroupinc@gmail.com | или нам пошаљите поруку на ВхатсАпп: +447360502110 | & Одмах примите одговор

Blog Archive

Site Meter